Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

czwartek, 8 września 2016

Wieszak na nici

Witajcie :)

Dziś zaprezentuję Wam wieszak na nici,
który zrobiłam sobie według tego tutorialu.
Jest prosty do wykonania i myślę, że całkiem fajnie się prezentuje,
a przede wszystkim szpulki już mam pod ręką.



A teraz zmykam,
bo wyjątkowo sporo zaplanowanych rzeczy do zrobienia na mnie czeka
i nie wiem czy do nocy się wyrobię, więc życzę miłego dnia.

Buziaki
Aga

48 komentarzy:

  1. Świetny pomysł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest! chyba też się o taki pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysłowo! Fajny organizer!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i wykonanie, Aga!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał... fantastyczny pomysł :D I jeszcze ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) w rzeczywistości jeszcze lepiej się prezentuje, niestety nie umiem tak pięknych zdjęć zrobić, by to pokazać.

      Usuń
  6. Wygląda świetnie i na pewno bardzo Ci się przyda:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) przydaje się, bo najważniejsze nici mam pod ręką i nie zajmuje na biurku miejsca :)

      Usuń
  7. Jaki świetny pomysł. I jednocześnie niebanalna ozdoba.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) mam dla siebie malutki kącik, więc i ozdobą jest i do tego praktyczny, bo nie zajmuje miejsca, a i nici już szukać po pudle nie muszę. pozdrowionka ciepłe przesyłam :*

      Usuń
  8. Agnieszko bardzo dobry pomysł i oczywiście wykonanie. Wieszak bardzo praktyczny tylko mój musiałby być trochę większy jak kiedyś będę przerabiać warsztat to pewnie ten pomysł wykorzystałam. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dla mnie też jest trochę za mały, ale nie mogę mieć większego, bo tylko mini kącik mam w pokoju, ale chociaż te najważniejsze nici mam pod ręką :) pozdrowionka ciepłe ślę :)

      Usuń
  9. Agnieszko! Pomysł znakomity, wykonanie efektowne i jeszcze bardzo praktyczne - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :) przyznam, że jestem nim zachwycona, no i nici pod ręką są, a to bardzo wygodne :) cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  10. jest bezdyskusyjnie piękny - uroku dodają mu te nałożone szpulki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jeszcze te szpulki przekładam stale i urządzam, która gdzie lepiej wygląda :D

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy organizer. Teraz szpulki mają swoje miejsce 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym była szyjąca z pewnością coś podobnego bym zmajstrowała na nici,bo te to dopiero lubią się plątać .A tak mam je w pudełku z przegródkami ,w sumie to śpią sobie ,bo ja rzadko je wyciągam .
    Tobie wyszło świetnie takie organizacyjne ogarnianie nici.
    Kochana dziękuję za to,że zaglądasz do mnie ,jest mi niezmiernie miło.
    Pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pudełku trzymałam, więc wiem coś o tym plątaniu, zwłaszcza jeszcze jak dzieci się do tego pudła dopadły :)
      A do Ciebie zaglądam, bo masz niesamowite poczucie humoru, ciekawie i miło czyta się Twoje wpisy i piękne rzeczy tworzysz :) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  13. Bardzo oryginalny pomysł. Wygląda efektownie i w dodatku jest bardzo praktyczny. Pozdrawiam Cię Agnieszko serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :) pozdrowienia cieplutkie przesyłam :)

      Usuń
  14. świetny pomysł! na to bym nie wpadła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, jest mi bardzo miło, że do mnie zajrzałaś :) a pomysł rzeczywiście bardzo fajny :)

      Usuń
  15. Sliczny. Bardzo praktyczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) pozdrowienia cieplutkie przesyłam :)

      Usuń
  16. Świetny pomysł i jaka ładna ozdoba ! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ten pomysł, odpatrzę sobie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Alinko :) jestem ciekawa Twojego wykonania :)

      Usuń
  18. Ale genialny wieszak, w dodatku pięknie wygląda, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł :) teraz już się nic nie zapodzieje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak i nie poplącze, bo mi czasami dzieci, zwłaszcza ten młodszy w pudełkach lubi grzebać :) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  20. Praktyczny i ładniutki! Super! Może też się o taki pokuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pomysłowy;) Super wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Superowy:) Dla mnie to on sam w sobie jest obrazem:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Co za świetny pomysł! I do tego piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga