Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

poniedziałek, 19 września 2016

Candy

Witajcie :)

Dziś mija pół roku odkąd założyłam bloga.

Z tej okazji postanowiłam zorganizować małą rozdawajkę.

W ten sposób chcę Wam bardzo serdecznie podziękować 
za Waszą obecność,
za Wasze przemiłe, motywujące i budujące komentarze,
za inspiracje jakie od Was dostaje
i nowe umiejętności, które zdobyłam ucząc się od Was.
Za to wszystko i wiele innych rzeczy
BARDZO  DZIĘKUJĘ !

A do wygrania będzie:

NIESPODZIANKA !!!

Zdradzę tylko, że w paczuszce znajdzie się:
coś scrapbookingowego,
coś decoupagowego
i coś szyciowego :)


I króciutkie zasady zabawy:

Należy prowadzić aktywnie bloga.
Zostawić komentarz pod tym postem wyrażający chęć udziału w zabawie.
Zamieścić na swoim blogu, a dokładnie pasku bocznym, 
podlinkowany banerek do candy.
Miło mi będzie, jeśli zaczniesz obserwować mojego bloga, 
ale nie jest to oczywiście warunek konieczny.
Wysyłka prezentu odbędzie się tylko na terenie Polski.
A zabawa trwa od 19 września do 19 października 2016 r.
Wyniki podam do 25 października 2016 r.

Serdecznie zapraszam !
Aga

129 komentarzy:

  1. To ja stawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha Aguś to my prawie równolatki, 😆😆 zapisuje sie a jak banerek wstawię wieczorem, bo teraz dzióbię z telefonu 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz :) cieszę się, że będziesz się u mnie bawić :) buziaki :)

      Usuń
    2. Jużem powiesiła :DDD

      Usuń
  3. Cześć kochana, z wielką przyjemnością zapisuje się , a banerek wstawię tak jak Anitka wieczorem, ba ja również piszę z telefonu. Pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja dołączam! Zacny powód do Candy! :) Baner zabieram do siebie na http://niezchin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Życząc nieustającej weny twórczej i dużo czasu na realizację swoich pomysłów, ustawiam się w kolejce:)
    A banerek wrzucę, jak do domu wrócę;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też, ja też się zapisuję :). Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie :). Aaaaa ogarnęłam nareszcie funkcję obserwatorów, więc zapraszam do obserwowania i mojego bloga. Jeszcze raz pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję półrocznicy i życzę wielu kolejnych rocznic i półrocznic :) Wskakuję do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć!
    Chętnie wezmę udział w Twoim Candy, w końcu uwielbiam niespodzianki. :)
    Oczywiście gratuluję takiej daty i mam nadzieje, że będziesz robić tak samo piękne i jeszcze piękniejsze rzeczy przez wiele następnych lat. Życzę Ci więc cierpliwości i kreatywności oraz dużo wolnego czasu na robótkowanie.
    Obserwatorem jestem już od dawna a i banerek już u mnie wisi :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko, dziękuję bardzo :) a tego wolnego czasu by się przydało najbardziej :)
      Cieszę się, że bierzesz udział i zapisuję :) Buziaki :)

      Usuń
  9. Agnieszko, to i ja się ustawiam w kolejce, zwłaszcza, że mój blog tylko o miesiąc młodszy:)
    Tulę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :) Razem z Sis tylko troszkę młodsze jesteście ode mnie :)
      I świetnie, że i Ty bierzesz udział :) Buziaki :)

      Usuń
  10. Agnieszko! Gratuluję Ci tego pół roczku blogowania, Jesteś trochę starszą blogerka niż Ja. Jeżeli mogę to i Ja chętnie stanę w kolejce życzę Ci dalszego miłego blogowania - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysieńko dziękuję bardzo i oczywiście, że możesz. Jest mi bardzo miło, że i Ty się zgłosiłaś. Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  11. A co tam, spróbuję i ja stanąć w kolejce do niespodzianki :) A Tobie życzę dalszych twórczych pomysłów i żeby doba miała tyle godzin abyś mogła je wszystkie zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu bardzo dziękuję i już jesteś zapisana. Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Chętnie wezmę udział Kochana:) Zaraz wstawię banerek :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się wpiszę może mi się poszczęści :) Masz blogowy staż podobny do mojego hehe a z okazji półrocza życzę nieustających inspiracji do dalszego blogowania, buziam :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Aniu i cieszę się, że dołączyłaś do zabawy. Pozdrowienia cieplutkie przesyłam :)

      Usuń
  14. Mnie też zabraknąć nie może, baner już wisi :)
    Gratuluję pół roczku i życzę jeszcze wielu lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się i ja na Twoje candy, niespodzianki lubuję :) Wszystkiego naj..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to ja też z przyjemnością się ustawiam, Aga :)
    Życzę dużo robótkowego czasu i nadmiaru weny :)
    Banerek będzie wieczorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aguś gratuluję tej półrocznej rocznicy blogowania, życzę kolejnych połówek jak najwięcej i wytrzymania z nami jak najdłużej.
    Wobec tego, że tak pięknie mnie zaprosiłaś na swoją rozdawajkę, to nie wypada mi się nie zapisać, bo niespodzianki bardzo lubię. Co mi tam, jeden banerek więcej, może się nie zgubię w ich gąszczu. Zapisuję się.)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z niespodzianek sama nic nie umiem zrobić więc jeśli uda mi się wygrać chętnie będę podziwiam "na żywo" :)
    Ustawiam się w kolejce i życzę dalszych twórczych lat na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafiłam do Ciebie przez przypadek i zostanę z u Ciebie na dłużej :)
    Życzę wielu pięknych rocznic i grzecznie ustawiam się w kolejce :) Dwa dni po losowaniu mam imieniny... może akurat szczęście się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę kolejnych owocnych wpisów - półroków, roczków i kolejnych.
    Ustawiam się w kolejce :) Banerek już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę Ci wytrwałości w blogowym świecie i serdecznie zapraszam do siebie. Zgłaszam się do zabawy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię niespodzianki, a Twoja zapowiada się bardzo ciekawie :).
    Zapisuję się.

    Niestety nie mogę dodawać się do obserwatorów bloga ... Jedynie poprzez Google+.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również chętnie przyłączam się do zabawy:) Bardzo lubię niespodzianki:) Gratulacje z okazji półrocznej rocznicy;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni. Przyłączam się do zabawy, banerek oczywiście dodany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdecznie gratuluję rocznicy. Życzę kolejnych, z równie udanymi pracami na koncie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale szybko minęło!!! Gratuluję i życzę kolejnych twórczych miesięcy!!!
    Skromnie ustawię się w kolejce, licząc na wygraną :)

    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję Ci rocznicy Kochana! Oczywiście i ja ustawiam się w kolejce:) Porywam banerek i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. zapisuję sie i chętnie zostane na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie biorę udział w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W takim razie może i ja ustawię się w kolejce,może jak będę już miała troszkę szczęścia i uda mi się wygrać,to spróbuję coś stworzyć w innej technice ;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja też się zgłoszę :)
    Banerek u mnie na blogu http://decutime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Agnieszko ja tez stoję w kolejce! Co prawda nie mam szczęścia w jakichkolwiek losowaniach gyz mam szczęście tylko... w miłości:))))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  33. O mało nie przegapiłam Twojej zabawy Agnieszko! Wszystkiego najlepszego na to pierwsze pół roku, teraz będzie już tylko lepiej. Kolejka ogromna ale chętnie i ja spróbuję szczęścia - uwielbiam niespodzianki! Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też się zgłaszam. zaraz postaram się umieścić banerek. Gratuluję pół rocznej aktywności :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Długa kolejka ale staję i ja po niespodziankę. Wspaniałe rzeczy tworzysz :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolejka bardzo długa, ale ustawiam się chętnie. Lubię niespodzianki. Gratuluje i mam nadzieję, że tych połówek na blogu bedzie jeszcze wiele :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam niespodzianki.
    Banerek tutaj: bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam. Ja również dołączam do candy. Cóż. Wstyd przyznać, że w sprawach blogowania nie jestem zbyt biegła i wiele jeszcze nie umiem. Ale staram się, podpatrując inne blogi, jak i co jest tam zrobione. Jednak jeszcze długo potrwa zanim mój blog będzie tak dobry jak inne. Podlinkowałam candy. Mam nadzieję, że dobrze. Jest tutaj: http:/allekorale.blogspot.com. Pozdrawiam i życzę miłej zabawy. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  39. o ja ! niespodzianka! cudownie.
    Jasne że się zgłaszam -baner już jest!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również przyłączę się do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak człek ciekawy,
    cóż niespodzianka skrywa
    dołączam wszak do zabawy:)
    niech ciekawości życia nie zbywa!

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  42. ja również z chęcią dołączę do zabawy :D banerek już u mnie na decoartm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Trafiłam za smutnym postem, a że lubię bawić się w ciemno ;) chętnie dołączam do zabawy :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji półroczku i dalszej weny życzę i satysfakcji. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przyłączam się z przyjemnością:) banerek umieszczę gdy będę przy komputerze. Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja się chętnie zapisuję do zabawy! Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja bardzo chętnie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja z miłą chęcią przyłączę się do zabawy :)
    banerek wisi http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dołączam do zabawy :-) U mnie też rozdawajka, zapraszam!
    Twój banerek u mnie na http://maneruki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również chętnie dołączam do ogonka:) banerek na blogu: http://gosia-tocolubie.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam się z miłą chęcią i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj to i ja dołączę do jakże długiej kolejki. Zabieram banerek i zostawiam ciepłe pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak ja lubię niespodzianki...ale tylko te dobre! Zabieram barek do siebie i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję pół roczku i obyś była tutaj z nami jak najdłużej :)
    Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy.

    OdpowiedzUsuń
  54. kazdy lubi niespodzianki- ja tez chetnie sie ustawie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  55. i ja chętnie przyłączam się do zabawy, gratuluję, blog jest fantastyczny. Pozdrawiam
    Bogusia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga