Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

poniedziałek, 20 czerwca 2016

Kredki - podziękowania dla nauczycieli :)

Witajcie :)

Niedługo koniec roku.
W ramach podziękowań dla nauczycielek w przedszkolu
i Pań, które pomagały tam pomagały przy dzieciach,
przygotowałam takie karteczki.


Mam nadzieję, że się spodobają.
A ponieważ zakończenie przedszkola jest 30 czerwca,
to planuję jeszcze uszyć po małym bukieciku z tulipanów.







Prace zgłaszam na wyzwanie





Pozdrawiam serdecznie
Aga ;)





48 komentarzy:

  1. Karteczki na pewno się spodobają, są śliczne i pomysłowe. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podziękowania;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, rewelacyjny pomysł :)
    Kredki są świetne, a Panie z pewnością będą zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kredeczko-karteczki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko, karteczki są śliczne i jestem pewna, że się spodobają obdarowanym paniom.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Mam taką nadzieję, choć na moje umiejętności i braku jakichś tam profesjonalnych narzędzi, to chyba wyszły całkiem nieźle. Pozdrowionka :)

      Usuń
  6. jak się nie spodobają?? są słodkie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne karteczki, bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne. Najbardziej podoba mi się zielona

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny pomysł na taie pamiątkowe kredki.Jestem pewna ,że spodobają się na 100%.Zauroczyły mnie te kwiatuszki,są extra
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) A kwiatki to z dziurkacza posklejane po dwa, kiedyś patyna :) teraz już tusz i brokat starwax od decoupagu.
      Pozdrowionka :)

      Usuń
  11. Śliczne i oryginalne karteczki:) Na pewno się spodobają:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko śliczne kartki. Forma kredek to świetny pomysł. I takie bardzo delikatna kolorystyka. Takie kartki na pewno spodobają się obdarowanym. Pozdrawiam serdecznie i czekam na oglądanie tulipanów liczę, że się pochwalisz.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A tulipanami pochwalę się na pewno. Mam tylko nadzieję, że się wyrobie, bo przy młodszym synku ostatnio nie mogę nic zrobić i zostają mi tylko późne wieczory, kiedy już śpią :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  13. Karteczki będą miłym podziękowaniem.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością się zgłosiłam do fajnego wyzwania :)

      Usuń
  14. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł:) kredki rewelacyjnie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaki ciekawy pomysł na kartki. Ślicznie wykonane, będą cudowną pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super - bardzo ładne i pomysłowe :-) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, super pomysł. Pozwolisz, że kiedyś wykorzystam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Alinko oczywiście, wykorzystuj ile wlezie :) Bardzo się z tego cieszę, że karteczki może kiedyś będą dla Ciebie inspiracją i chętnie obejrzę Twoje, a karteczki tworzysz cudne, zresztą nie tylko karteczki :)

      Usuń
  20. Bardzo pomysłowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczki bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję ślicznie i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna karteczka :)
    Przepiękne kwiaty i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga