Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

środa, 15 czerwca 2016

Chwalę się :)

Witajcie :)

Zapewne większość z Was zna Marzenę z bloga Świat Cieni.
Otóż w majowej zabawie Cykliczne kolorki Marzenka stworzyła nietuzinkowy naszyjnik,
który spodobał mi się tak bardzo, że napisałam maila z pytaniem czy nie chciałaby go sprzedać.
Odpowiedź dostałam błyskawiczne, a zaskoczeniem było to, 
że Marzena chciała mi go bezinteresownie podarować.
Koniec końców byłyśmy umówione , że wyślę pocztówkę z mojej rodzinnej miejscowości.
Niestety z kartki jeszcze się nie wywiązałam, ale cały czas pamiętam i wyślę na pewno :)
Wysłałam za to parę przydasiów.

Zapraszam do podziwiania mojego cudeńka i dodatkowych prezentów :)


Otwierając paczkę byłam w szoku, bo oprócz naszyjnika, była piękna karteczka i notesik.
Marzenko bardzo Ci  DZIĘKUJĘ :)

Aha, naszyjnik idealnie pasuje do mojej białej letniej sukienki :)
i świetnie się prezentował na festynie organizowanym w przedszkolu synka.



A skoro już się tak chwalę to pokażę jeszcze prezent od synka na Dzień Mamy :)
Pozdrawiam serdecznie :)
Aga


27 komentarzy:

  1. Tydzień dobrych wieści i chwalenia się nastał. Marzenka, to taki dobry duszek blogowej społeczności, która obdarowuje wszystkich, czym tylko może, zwłaszcza wytworem swoich rąk. Zrobiła Ci cudowny prezent i niespodziankę zarazem w zamian za widokówkę, bo namiętnie je zbiera. Ciesz się Kochana z takich dowodów wirtualnych znajomości, bo w realu nie zawsze możesz na takie coś liczyć. Prezent od synka świetny, zdolny artysta Ci rośnie.)
    Buziaczki Agnieszko.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Danusiu, Marzenka ma dobre serduszko i zrobiła mi niesamowitą niespodziankę. I cieszę się, naprawdę się cieszę, że Was poznałam, a w sumie poznaje powoli. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Gratuluję prezentów i od Marzenki i od synka, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik jest piękny, bardzo oryginalny, a prezent od synka zachwycający. Pozdrowienia dla Ciebie i synusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oba prezenty są niesamowite. Szczęściara ze mnie :) pozdrowionka :)

      Usuń
  4. Agnieszko jesteś zbyt skromna jak to miało być trochę przydasiów. To jest ogromny prezent. Choć najbardziej cieszy mnie, że aż tak spodobał Ci się mój naszyjnik. Miłego noszenia. Pozdrawiam cieplutko i nie pamiętam czy podziękowałam za śliczne kwiatuszki od Twojej babci. Proszę podziękuj Jej ode mnie.Mam nadzieję,że jeszcze kiedyś będę mogła Cię obdarować Agnieszko.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Troszkę Marzenko, za to co mi wysłałaś zastanawiałam się czy to nie za mało. A z naszyjnika bardzo się cieszę. Jest cudowny i oryginalny i mój :) Jeszcze takiego nie miałam, a i już były pytania gdzie kupiłam :) Babci podziękuję i jestem pewna, że jeszcze się do Ciebie odezwę o jakieś Twoje cudeńko :)

      Usuń
  5. A zapomniałabym masz bardzo zdolnego synka piękny prezent dla Ciebie poczynił. Ma smykałkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubi takie rzeczy robić :) mi też się bardzo podoba prezent od synusia :) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Wspaniale zostałaś obdarowana. Dobrze jest mieć blogowe koleżanki i dzielić się swoim rękodziełem. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę wspaniałe prezenty :) i bardzo się cieszę, że Was poznałam. Pozdrawiam Cię serdecznie Alinko :)

      Usuń
  7. Śliczności dostałaś :)
    I od Synka, i od Marzenki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Iwonko, same śliczności otrzymałam :) pozdrowionka :)

      Usuń
  8. Piękne prezenty, zarówno od synka jak i Marzenki. Naszyjnik wprost wspaniały, nie dziw, że wpadł Ci w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oba prezenty mnie zachwyciły. Lubię długie letnie sukienki/spódnice i idealnie z nimi współgra :) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  9. Śliczne prezenciki.I od blogowej koleżanki i od synka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, prześliczne są i wszystkie zrobione własnymi rękami, a takie najbardziej cenię, bo sercem robione :)

      Usuń
  10. Cudny prezent dostałaś od Marzenki :) Masz się czym chwalić.
    Kwiatkiem od synka też :) Zdolniacha z niego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobro zawsze przyciąga dobro:)
    Kwiatek od synka piękny i słoneczny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję za dobre słowo i odwiedziny. Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś :) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. prezenty są wspaniałe, a kwiatek skradł moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, moje też skradł :) teraz to główna dekoracja stołu :)

      Usuń
  13. Wspaniałe prezenty otrzymałaś. Czyli jednym słowem wymianka udana. Obie jesteście zadowolone. Kwiatek od synka uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny naszyjnik dostałaś!:) A kwiatek od synka uroczy:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga