Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

wtorek, 21 czerwca 2016

Tulipany

Witajcie :)

W ostatnim poście pisałam, że chcę jeszcze uszyć tulipany 
dla nauczycielek i Pań, które pomagały przy maluchach.

Wzięłam się więc do pracy, pół nocy nie przespałam, ale uszyłam :)

Na zdjęciu wszystkie się nie zmieściły, a nie chciałam ich za bardzo zgniatać, bo prasowane :)

Oczywiście do tulipanów dołączę jeszcze te kartki z ostatniego posta.

Póki co przyszykowałam po 5 tulipanów, ale może jeszcze uszyję, 
bo w większym bukiecie prezentują się niesamowicie :)

Pozdrawiam serdecznie :)
Aga


59 komentarzy:

  1. Śliczniaste!
    I dłuuugo postoją w wazonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne tulipany . Twoja nowa przyjaźń z maszyną do szycia daje piękne dzieła. Agnieszko szyj. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Marzenko, że Ci się spodobały :) oj będę szyć, będę. Aż żałuję, że tak późno zaczęłam :)

      Usuń
  3. Wow, to się rozpędziłaś. Tulipany, jak malowane, świetny prezent dla pań nauczycielek i ich pomocnic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) sporo naszyłam, ale było warto, efekt mnie zachwycił :)

      Usuń
  4. Śliczne tulipany :) na pewno się spodobają obdarowanym ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Synuś podarował i wszystkie Panie były zachwycone :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny prezent przygotowałaś, Paniom na pewno sprawi wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tulipany podarowane i zachwyciły wszystkie Panie :)

      Usuń
  6. Podziwiam Cię, tyle pięknych tulipanów uszyłaś. Sama jestem w trakcie szycia upominków dla nauczycieli i wiem ile to pracy, ale jest to praca wdzięczna, bo to nasza pasja. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Monia :) masz rację, sporo pracy było, ale uwielbiam szyć i sprawiło mi to ogromną przyjemność, a efekt końcowy powalił :) a najmilsze było to, że wszystkich zachwyciły, łącznie z obdarowanymi Paniami :) również pozdrawiam Cię cieplutko :)

      Usuń
  7. Prześliczne. Piękne mają kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak im więcej tym piękniej. Ależ poświęcenie. Panie będą zachwycone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, im więcej tym piękniej :) A Panie były zachwycone :)))

      Usuń
  9. Bardzo fajne te tulipany, sama planuje kiedyś tam takie uszyć ale jak na razie jakoś mi nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie uszyć, na zdjęciu tak nie wyglądają, ale w rzeczywistości są zachwycające, więc daję słowo będziesz mega zadowolona :))

      Usuń
  10. Śliczne te tulipanki!
    Oj, ja do szycia mam dwie lewe ręce, jakoś nigdy ta sztuka mi szła, nawet jak miałam maszynę do szycia, tym bardziej podziwiam właśnie takie szyciowe cudeńka.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu :) mi też do szycia było nie po drodze. Tak naprawdę to wszystko co tu pokazuję, to szyję pierwszy raz, ale teraz nie wyobrażam sobie życia bez maszyny i myślę, że warto jeszcze raz spróbować, może tym razem pójdzie lepiej. A początki zawsze są trudne jak się czegoś nie umie :)

      Usuń
  11. Ja się ciągle zabieram do uszycia tulipanów, ale ciągle odkładam. Powiadasz, że tylko pól nocy nie spałaś, no nieźle. Mi chyba zeszłoby ze dwa dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto naprawdę warto, bo zdjęcia nie oddają tego efektu. A schodzi najwięcej z tymi łodygami, przekręcanie na prawą stronę to troszkę żmudne zajęcie, ale reszta to sama przyjemność :)

      Usuń
  12. Bardzo ładne! Ja szyję takie tulipany i na dzień kobiet miała szalone szycie z nimi :) A prezent dla nauczycieli - świetny pomysł. Postoją kilka lat a nie kila dni/godzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To też się ich naszyłaś sporo :) i dokładnie tak jak piszesz, postoją kilka lat, a nie kilka dni :)

      Usuń
  13. Agnieszko, cudowne tulipany! Panie, które je otrzymają, będą przeszczęśliwe.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) przyznam, że Panie były nimi zachwycone, więc tym bardziej jestem bardzo zadowolona, że je uszyłam i synuś podarował :) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  14. Jaki fajny pomysł:) Ładniutkie te tulipany:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne tulipany i myślę, że to wspaniały pomysł. Zamiast prawdziwych które szybko zwiędną podarować coś co będzie długo dekorowało dom. Faktycznie w dużym bukiecie pięknie się prezentują ale myślę, że przy odpowiednim wazoniku i te 5 będzie pięknie wyglądało. Podziwiam, że Ci się chce ich tyle robić :) Ale jestem pewna, że zrobią furorę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilo :) w tak dużym bukiecie super wyglądają, a na żywo jeszcze lepiej niż na zdjęciu. I masz rację, odpowiedni wazonik i będą dobrze wyglądały. Oczywiście jak przepowiedziałaś, zrobiły furorę :)

      Usuń
  16. Wspaniałe! Bardzo mi się podobają takie szyte tulipanki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mnie też się podobają i to bardzo :) pozdrowionka :)

      Usuń
  17. Tulipany prezentują się wspaniale!!! Perfekcyjnie je uszyłaś!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne tulipanki CI wyszły ! Bardzo mi się podobają te szyte tulipanki :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. To się pewnie kobiety ucieszyły ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. cuuudowne tulipany! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te szyte tulipany. Wiele ich uszyłam, a tak mało sfotografowałam. A u Ciebie tak wspaniały bukiet! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda, bo cudownie wyglądają. Następnym razem fotki, fotki rób i będziemy podziwiać Twoje :) pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Wyczarowałaś po prostu przepiękny bukiet! Panie musiały się baardzo ucieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Faktycznie Panie bardzo się ucieszyły z takiego prezentu :)

      Usuń
  23. Tulipany są prześliczne i sama obiecuję sobie, że zabiorę się za ich szycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu bardzo dziękuję i koniecznie musisz uszyć, bo naprawdę w rzeczywistości prezentują się jeszcze lepiej.

      Usuń
  24. Ja jestem wielką fanką takich tulipanów. A takiego bukietu jeszcze nie widziałam. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) cieszę się, że Ci się podoba i że do mnie zajrzałaś :)

      Usuń
  26. wspaniałe też je szyje i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga