Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

piątek, 17 czerwca 2016

Wygrałam Candy !!!

Witajcie !!!

I znów będę się chwalić, ale mam czym  :)
Wygrałam Candy u Eweliny, która prowadzi bloga bluszczem oplątane :)
Wczoraj odebrałam paczuszkę.
Po jej otwarciu ulotnił się niesamowity zapach.
Okazało się, że to mydełko tak ślicznie pachnie.
I nie umiem Wam opisać, a zdjęcia tego nie oddają, ale i wygląd i zapach jest zachwycający.
A jeśli chcecie przepis lub więcej poczytać o takich wspaniałościach,
 to zajrzyjcie koniecznie na bloga Eweliny, a konkretnie tu - KLIK.
Następnie wzięłam do ręki kubeczek, który od razu umyłam i zrobiłam sobie w nim kawkę :)
I kolor i kształt totalnie trafiony w mój gust, więc został już moim ulubionym :)
A jestem osobą, której nie jest obojętne w czym piję mój ulubiony napój.
Z kubkiem w ręku zaczęłam przeglądać książkę, która jest naprawdę świetna.
Mnóstwo w niej ciekawych pomysłów,
z których na pewno skorzystam i niedługo pochwalę się na blogu :)
Serwetki również bardzo trafione i choć mam ich całkiem sporo, to takich wzorów nie miałam.
No i karteczka, w której Ewelina napisała kilka słów od siebie,
a także notesik, który przyda się bardzo na różne zapiski.

Ewelino - bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję.
Wszystkie rzeczy są wspaniałe i najważniejsze - bardzo mi się podobają.
Dziękuję również Twojemu mężowi, bo to dzięki Niemu jestem tą szczęściarą, która wygrała :)

Jeszcze raz bardzo Wam obojgu DZIĘKUJĘ :)

A teraz zerknijcie na moje cudeńka :)


Mydełko o którym pisałam.
Przepięknie zapakowane i ten zapach...

 
Kubeczek :)
Wykorzystany już kilkukrotnie :)

Książka - skarbnica pomysłów :)

Serwetki :)

I na koniec notesik z karteczką :)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
Aga




27 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Wspaniałe prezenty!
    To teraz twórz kolejne piękne rzeczy i chwal się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Dostałaś cudowne prezenty, a kubeczek śliczny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite prezenty! A opakowanie mydełka jest w baaardzo w moim stylu - uwielbiam taki recykling, samo mydełko też bomba :) Szczerze zazdroszczę takich cudnych drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z okazji wygranego Candy. Prezenciki śliczne, kubeczek mi się podoba, ale chyba najbardziej to w moje gusta trafia, ta skarbnica pomysłów czyli książka. Mam sporo własnych pomysłów, ale inspiracjami z takiej książki bym nie pogardziła. Teraz będziemy wyglądać, co też fajnego nam pokażesz, jak już to wszystko nacieszy Twoje oczy.
    Pozdrowionka Agnieszko.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Ze wszystkiego bardzo się cieszę i sama nie wiem z czego bardziej :) dostałam wszystkie rzeczy takie pode mnie, jak lubię. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Gratuluję, książka mmmmiodzio :) cała paczka z resztą też :).{TBP}

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko, wspaniała paczuszka. Ależ to mydełko musi pachnieć!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem Małgosiu, wspaniałą paczkę otrzymałam, a mydełko naprawdę ślicznie i wygląda i pachnie :) myślę, że takie mydełko samo w sobie to doskonały upominek lub fajny dodatek do prezentu. Również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Gratuluję wygranej! Oj, jak to miło takie paczki otrzymywać! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu zdecydowanie bardzo miło :) Dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  8. To ja dziękuję za udział w konkursie i za ciepłe słowa. Niesamowicie się cieszę, że wszystko Ci się spodobało! Czekam na realizację pomysłów zaczerpniętych z książki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się wszystko podoba i wszystko trafione w mój gust. Już niebawem pokaże kilka pomysłów z książki, bo pare wpadło mi w oko :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Gratuluję! Piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się wraz z Tobą wygraną. Ciekawa jestem zawartości tej książki. Pewnie wkrótce coś zmajstrujesz i pokażesz. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :) Niedługo pokażę co zmajtrowałam :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  11. Cudowne prezenty, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no, no :-) Super niespodziewajki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak super są :) dziękuję za odwiedzinki, jest mi bardzo miło, że do mnie zajrzałaś :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga