Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

sobota, 15 kwietnia 2017

Życzenia Wielkanocne.

Witajcie :)

Tak długo mnie nie było.
Mam nadzieję, że o mnie nie zapomniałyście.
Dziś też tylko na chwilkę jestem pragnąc złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia:
obfitości łask Bożych, zdrowia, radości,
wytrwałości w codziennym zmaganiu się z przeciwieństwami, poczucia siły, pokoju
i nieustającej wiary i nadziei.

Buziaki
Aga

15 komentarzy:

  1. 🐣 Wesołych Świąt Aguś 🐣

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale, że jesteś :-)
    Pięknych, rodzinnych i radosnych Świąt Wielkanocnych życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałych i pogodnych Świąt Wielkanocnych, chwil przepełnionych wiarą i miłością, a także zawsze radosnego i wiosennego nastroju.<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołego Alleluja! Zdrowych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałych, spokojnych, radosnych Świąt Wielkanocnych życzę Tobie i Twojej rodzinie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Agnieszko za życzenia. Tobie również życzę spokojnych, radosnych i pełnych wzruszeń Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko oczywiście że o Tobie pamiętam i nawet wysłałam życzenia tylko nie wiem czy mam dobry adres.
    Wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych 🐥🐥🐥🐥🐥

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosci i sily plynacej
    ze Swiat Wielkanocnych,
    by usmiech i wiosenny optymizm
    towarzyszyl Ci kazdego dnia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. WESOŁEGO ALLELUJA !
    Rzeczywiście cichutko u Ciebie na blogu ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie również wszystkiego najlepszego, zdrowia szczęścia i spokoju oraz rozbrykanych jajek :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko nominowałam Twój blog -zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga