Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

niedziela, 24 kwietnia 2016

Lalka mumia

Kilka dni temu zobaczyłam na blogu Szuflada konkurs.
Tematem wyzwania są starożytne cywilizacje, więc bardzo ciekawy, tym bardziej, że lubię oglądać filmy dokumentalne związane z tym tematem.
Zanim jeszcze zdecydowałam się wziąć w nim udział, pomysł na mumie już sam przyszedł do głowy.
Zabrałam się więc za jego wykonanie.
Praca może być zrobiona w dowolnej technice, więc uszyłam lalkę,
którą to później opatuliłam bandażem  :) 
Zapraszam do obejrzenia mojej wersji mumii.



Może w tym roku wykorzystam ją jako dekoracje na Halloween ;)


Miała być straszna i przerażająca, a u moich domowników wywołała śmiech :)))

Po tej reakcji miałam nie pokazywać "lali",  ale przecież śmiech to zdrowie :)

Więc z przymrużeniem oka i  uśmiechem na twarzy
życzę Wam miłego dnia.


Pozdrawiam
Agnieszka ;)

11 komentarzy:

  1. Muszę zgodzić się z domownikami: mumia jest przezabawna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wywołuje uśmiech :) Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. buu boję się strasznie :)że uśmiech nie zejdzie z mojej twarzy.
    Mumia rzeczywiście wywołuje uśmiech na twarzy, mogłaby dostać główną rolę w filmie parodiującym horrory, jest tak perfekcyjnie wykonana. Lepiej się śmiać niż się bać:) kto tam wie czy w starożytności mumie właśnie nie miały za zadanie rozbawiać tłumów:) tylko współcześnie dodano im łatkę przerażaczy:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi miło, że dzięki mnie się uśmiechnęłaś :)
      Jak tak patrzę na fotki to myślę, że do teatrzyku z kukiełkami czy marionetkami chyba nie byłaby zła, tylko kijek lub sznurki przywiązać :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Hahahaha... Wspaniała!
    Na pewno wywołuje szeroki uśmiech na twarzy :)
    Świetnie ją zrobiłaś, wygląda naprawdę fajnie, do teatrzyku na pewno by się nadała, zresztą jako sama zabawka jest bajeczna.

    Z uśmiechem na ustach pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Oj tak, wywołuje :) Mąż powiedział tak: "no jak tu się nie śmiać?" Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. I to jest oryginalne podejście do tematu! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chętnie wzięłam udział, bo i temat świetny. A że nie umiem robić biżuterii (wolę kupować :)), spróbowałam sił w szyciu - wyszła oryginalna mumia ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Niezłe ma pozy ta mumia- modelka! ha! fajna wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha tak pozy ma niezłe :) miała być straszna i na zdjęciach wyglądać jak chodzi, jak w niektórych bajkach jest pokazane, ale trudno mi było ją tak uchwycić. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. E znalazłam, no Ty no co ?- no fajna mumia- wręcz jak żywa :)))
    O nie kochana mój "najświetszy" to masakra, u Ciebie mumijka proporcjonalna jest, jak durna ja tego nie znalazłam ?, kurna toż to proste szukanie ??? To upał na mózg mi padł już chyba- albo nad kuchenką gazową od gotowania mnie "przyćmiło"- przepraszam kochana :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga