Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

środa, 6 kwietnia 2016

Zestaw imieninowy

Nie miałam pomysłu na prezent imieninowy dla mamy, 
a że spodobały jej się serwetki z różami w stylu vintage, 
postanowiłam wykorzystać ten fakt 
i powstał ten oto komplecik.



Pudełko/herbaciarka jest ode mnie. 



 Do środka lubię dodawać kawałek sznurka
i małe spersonalizowane ozdóbki :)


Listownik od moich dzieci :)



A chustecznik od zięcia, 
by trzymała chustecznik do kataru wycierania, 
a nie łez ocierania, 
toć w końcu nie jest taki zły ;)))



Dodatkowo w ostatniej chwili do zestawu powstał taki stojący imbryczek.
Akurat do zdjęć go położyłam :)



 Druga strona brązowa w białe kropy.


Zdjęcia niewyraźne, bo robione telefonem.

Pozdrawiam
Agnieszka

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw, te róże uwielbiam! Pięknie wszystko się prezentuje, mama będzie zachwycona jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplet. Z tej serwetki robiłam decoupage na dżinsowym sercu. Śliczne są te różyczki, takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się bardzo podobają, a dżinsowe serce koniecznie muszę zobaczyć, więc na pewno zajrzę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. I kolejny talent się u Ciebie ujawnił. Potrzeba prezentu zrób sam. Piękny komplet o te różane motywy rewelacja. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te róże to jeden z moich ulubionych motywów w stylu vintage. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękny komplet. Bardzo lubię przecierki i motyw róż, więc takim prezentem byłabym zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, więc robiłam tak trochę pod siebie i był to strzał w 10 ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ojej! Jakie cuda! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga